نهال انار سفید

نهال انار سفید نیز از ارقام نهال انار میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و زودگل است . مناسب برای مناطق معتدل است . و میوه آن پرآب و طعم لذیذ و ملس و ترش و دانه ها از سفتی زیاد برخوردار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارند میوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . ( قیمت نهال انار )

نهال انار سفید

نهال انار سفید

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار سفید

نهال انار سفید

مشخصات:

این نهال  ارتفاعی بین 2 تا 5 متر دارد. میوه نهال دارای اندازه ای متوسط , پوستی سفید، نازک و کمرنگ گاهی متمایل به زرد و دانه های سفید یا صورتی کمرنگ و شیرین و ابدار می باشد. این رقم نهال دارای یک گل بزرگ زنگوله ای ، نارنجی مایل به رنگ قرمز و پوست صورتی در پاییز می باشد. نهال دارای تاج متوسط می باشد.

شرایط محیطی:

این نهال  نسبت به انواع خاک مقاومت خوبی دارد. و می تواند کم آبی و شوری خاک را تحمل کند. ریشه های این نهال تا عمق یک متر و نیم می تواند در دل خاک نفوذ کند. در خاک های رسی شنی بهترین عملکرد را دارد. هر نوع خاکی را که برای این  نهال  انتخاب می کنید باید زهکشی عالی داشته باشد. و بافتی شنی – رسی داشته باشد. همچنین مصرف کود دامی به صورت سالانه برای نهال  لازم است.( خرید نهال انار )

از طرف دیگر آبیاری منظم باعث افزایش عملکرد آن می شود.  کاشت نهال  در مناطق گرم، معتدل و نیمه سردسیر در فصل پاییز انجام می‌ گیرد. بنابراین کاشت این رقم نهال  در فصل پاییز به گونه‌ای باشد که با شروع فصل یخبندان ریشه نهال با محیط انس گرفته باشد. در مناطق سردسیر کاشت نهال پس از یخبندان و بعد از بین رفتن سرما و باد می‌باشد.

نهال انار سفید

نهال انار سفید

ارقام نهال انار :

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *