نهال انار سیاه سرقندی

نهال انار سیاه سرقندی از ارقام دیگر نهال انار است . این رقم نهال رقم بسیار تجاری  دانه سفت و طعم خیلی شیرینی دارد . مناسب برای مناطق معتدل و سردسیری و میوه ای درشت و قرمز رنگ و رقم زودبازده با  تناژ بالا است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . ( خرید نهال انار )

نهال انار سیاه سرقندی

نهال انار سیاه سرقندی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار سیاه سرقندی

نهال انار سیاه سرقندی

مشخصات : 

رشد این نهال ابسیار قوی می باشد. میزان برگ آن هم فراوان می باشد. شکل میوه نهال کروی شکل و تا حدودی هم بزرگ می باشد. رنگ پوست آن  قرمز متمایل به سیاه و دانه های قرمز مایل به سفید وطعم شیرین دارد.این نهال از سال اول کاشت به بار می نشیند. گرده افشان مناسب  بصورت کاشت هر ۱۰ اصله نهال انار پایه کوتاه یک اصله گرده افشان مناسب از ارقام نهال انار کاشت می گردد. مقدار باردهی نهال انار  در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی گوناگون می باشد. و اما در ازای حدود ۷۰۰ اصله نهال انار  در هکتار عملکردی بیش از ۵۰ تن را دارد.

شرایط محیطی:

این نهال نسبت به کل خاک ها مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. ریشه های این رقم نهال انار گاها تا 5 متر به زیر خاک می رود . خاک های شنی برای نهال  مناسب می باشد.نهال  می تواند سرمای 1 درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند اما اگر این سرما به 12 الی 14 درجه سانتیگراد برسد اندام های هوایی نهال یخ می زنند.  این رقم نهال انار نسبت به خشکی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

اگر به این رقم نهال انار منظم آب بدهید عملکرد آن تا حد بسیار زیادی بهبود پیدا می کند. آن دسته از خاک هایی که سبک هستند هر هفته یک بار به آبیاری احتیاج دارند و خاک های سنگین هم هر ده روز یک بار به آبیاری احتیاج دارند. فاصله ی کاشت نهال انار سیاه سرقندی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۳*۲٫۵ متر مد نظر است و در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۴*۳ متر مد نظر قرار می گیرد.

نهال انار سیاه سرقندی

نهال انار سیاه سرقندی

ارقام نهال انار :

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *