نهال بادام آذرایرانی

نهال بادام آذر ایرانی

نهال بادام آذر ایرانی

مشخصات :

نهال بادام آذر ایرانی در مناطق گرمسیری رشد خوبی دارد . گلهای این نهال به سرما حساس می باشند . و ریزش پیدا میکنند . بنابراین رقم دیر گل این نهال از کیفیت باردهی بالایی برخوردار خواهد بود . این نهال همچون دیگر ارقام نهال های بادام نیاز سرمایی داشته و باید سرما ببیند . این نیاز ساعاتی بین 100-300 ساعت سرما می باشد . 

برگهای اینن رقم نهال هم همانند دیگر رقم های بادام کشیده و سر تیز می باشد . میوه های این نهال برنگ سبز بوده و کرک های ریز رویشان وجود دارد .  این نهال باید در خاکهایی با زهکشی مناسب کاشته شود . 

شرایط محیطی :

نهال بادام آذر ایرانی در مناطق گرمسیر و معتدل رشد بهتری دارد . این نهال میتواند دمای 22- را تحمل کند . البته اگر دما به طور تدریجی کاهش یابد نهال  از خود مقاومت نشان میدهد . گلهای بادام آذر به سرما حساس می باشند . بخاطر حساس بودن این نهال نسبت به سرما بهینه این است که  رقم دیر گل آن کاشته شود . هرچند این حساسیت به سرما دلیلی بر نیازمند نبودن ان به سرما ندارد و ساعاتی بین 100 – 300 ساعت نیاز سرمایی دارد . 

آفات و بیماری ها :

از جمله بیماری هایی که نهال بادام آذر ایرانی می تواند به آن مبتلا شود . بیماری قارچی می باشد . در طی این بیماری , برگ های نهال به رنگ قهوه ای درامده و به بالا بر میگردند .  برای درمان این بیماری بهتر است که برگ های مبتلا را از شاخه ها جدا کرده و بسوزانید .  اگر در اطراف نهال برگهای مبتلا را مشاهده کردید , حتما آنهارا جمع اوری کنید تا دوباره نهال مبتلا نشود .  

لیست ارقام بادام :

-بادام اسکندر

– بادام تونو

– بادام حریر

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید . شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *