نهال انار رباب

نهال انار رباب یکی دیگر از ارقام نهال انار میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و دانه درشت است . مناسب برای مناطق سرد و معتدل و گرم و مناسب برای خاک های شور و معمولی و بازار پسند و آبدار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . 

نهال انار رباب

نهال انار رباب

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انار و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انار  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انار رباب

نهال انار رباب

مشخصات: 

نهال انار رباب به صورت درختچه اب با پاجوش های فراوان یا با حذف پاجوش به طور تک تنه رشد میکند . این نهال به ارتفاع 2 الی 5 متر میرسد . این نهال از نهال های مناطق گرمسیری بوده و در نواحی سرد و خزانپذیر و در مناطقی که زمستان های ملایم  دارند همیشه سبز است .  میوه این نهال به  گرمای تابستان بیشتر نیاز دارد . عمر اقتصادی این نهال طولانی است و در سن 200 سالگی نیز بار دهی دارد . این نهال میوه ای با تاج کوتاه دارد . و طعم آن ملس است . پوست میوه این رقم نهال خیلی زخیم و برنگ قرمز بوده و تعداد اسپور آن زیاد است .

شرایط محیطی :

یکی از ویژگی های رشد بهتر این نهال خاک مناسب برای نهال است انعطاف پذیری این نهال نسبت به انواع خاکها و تحمل کم آبی و شوری آب و خاک میباشد . ریشه درخت تا عمق 5/1 متر و گاهی بیشتر در خاک نفوذ میکند . خاک های رسی و شنی برای رشد آن مطلوب است . میتوان این نهال را در خاک های رسی و شنی و حتی اراضی شور کشت کرد . و این نهال برای رشد مطلوب به خاکی با زهکشی خوب و بافت رسی احتیاج دارد . نیاز سرمایی این نهال حدودا 200 الی 400 ساعت در زیر 7 درجه سانتی گراد است . ولی اگر سرما به -12 الی -14 درجه سانتیگراد برسد موجب خشکیدگی اندام های هوایی نهال میگردد .فاصله کشت این نهال با توجه به عادت رشدی این درخت 4 متر در 6 متر و چالگود اولیه آن بهتر است یک متر تا 70 سانتیمتر کنده شود و زیر آن با کاه زهکشی شود . 

نهال انار رباب

نهال انار رباب

ارقام نهال انار:

نهال انار ساوه

نهال انار رباب

نهال انار گرین گلوب

گپ فردوس

نهال انار بیدانه ژله ای

نهال انار دانه سیاه اصل

نهال انار گربان
نهال انار پوست سیاه
نهال انار پایه کوتاه
نهال انار سردشت
نهال انار سفید
نهال انار سیاه سرقندی
نهال انار دانه سیاه
نهال انار گپ فردوس
نهال انار کرین کلوب
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *