نهال انگور تبرزه

نهال انگور تبرزه یکی از ارقام تجاری است . این نهال نیز از ارقام نهال انگور است . بسیار بازار پسند بوده و مناسب برای خشکباری و کشمش است . میوه این نهال برای تازه خوری مناسب است . این نهال را میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت م مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید .

نهال انگور تبرزه

نهال انگور تبرزه

.همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .  

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور تبرزه

نهال انگور تبرزه

مشخصات :

نهال انگور تبرزه یکی از ارقام نهال انگور است . این رقم انگور بسیار تجاری بوده محصول این نهال بسیار شیرین است . اغلب این نهال را در تاکستان های آذربایجان غربی کاشت میکنند . انگور این نهال بسیار درشت و کشیده و به رنگ های سفید تا زرد است . انگور تبرزه گرانول است و همچنین با رنگ قرمز عمق نیز پیدا کرده است . میوه این انگور را بصورت تازه مصرف میکنند. و اما به دلیل بزرگ بودن و طعم شیرین ان برای کشت کشمش بسیار مناسب است . این نهال هم برای خوراکی و هم برای اقتصادی رقم بسیار مناسبی است. استفاده این انگور هم ابمیوه و هم غذای تازه است .

شرایط محیطی :

این نهال از نهال های مقاوم به سرما و خشکی میباشد . قابل توجه کشاورزان که , شما میتوانید این نهال را در زمین های خشک و سرد کشت کنید و نگران باردهی آن نباشید . البته این نهال باید در مناطقی که باران زا می باشند کشت شود تا حداقل آب مورد نیازش را دریافت کند .

نهال انگور تبرزه

نهال انگور تبرزه

لیست ارقام انگور :

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره