نهال البالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای  یکی از ارقام بسیار تجاری است . این نهال در بازار بسیار مورد توجه قرار گرفته است . و از ارقام بازار پسند است . برای خشکبار مناسب ترین رقم است . این نهال را میتوانید از نهالستان برگ سبز زیر نظر ادراه جهاد کشاورزی و اصنهاف بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال آلبالو  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال آلبالو به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

مشخصات :

نهال آلبالو گوشواره ای یکی از نژادهای بسیار خوش مزه و زیبا به شمار می آید . این نهال سالهاست که در کشور ایران توسط باغداران کاشت میشود . و یکی از گونه های صادراتی محسوب میشود . برای رشد بهتر این نهال باید مناطق سردسیری را انتخاب کنیم . اگر بتوانید زمین مناسب را برای کاشت این نهال انتخاب کنید میتوانید از این نهال تا 30 سال صرفه اقتصادی کنید .

رنگ میوه این نهال سرخ و مزه آن ترش است . به این خاطر  باغداران و افراد زیادی را به خود علاقه مند کرده است . و در بازار میوه جایگاه خاصی به خور اختصاص داده است . با توجه به اقلیم و نژاد البالو اواخر اسفند ماه سروع به گلدهی میکند . و میوه آن پس از 89 روز بعد گل دهی قابل برداشت میشود . ارتفاع این نهال نسبت به ارقام  دیگر بسیار بزرگ است . و میوه آن درشت است .

شرایط محیطی و خاک :

نهال آلبالو معمولا عمر زیاد بالای  99 سال دارند. ولی باید برای عمر زیاد و کیفیت و باردهی بیشتر نهال آلبالو باید به بهترین شکل رسیدگی شود . یعنی هرس به موقع . آبیاری به موقع و کود دهی به موقع . انجام گیرد . تا رشد و بار دهی آن بهتر باشد . نهال آلبالو گوشواره ای در هر هکتار میتواند 15 تن محصول دهد .

این نهال خیلی در معرض سرمازدگی قرار ندارد و در برابر سرمای زمستان و سرمای بهاره مقاومت خوبی از خود نشان میدهد این گونه درخت البالو میتواند بین 599 الی 1590 ساعت سرمای 7 درجه زیر صفر را تحمل کند . و در تابستان های خشک و خنک نیز رشد بهتری دارد. مهم ترین موضوع برای کاشت این است که باید در کاشت فاصله این نهال را به خوبی انجام دهیم . فاصله مناسب برای این نهال 4 در 4 است در ضمن بهترین موقع برای کاشت این نهال فصل پاییز است .

نیاز آبی این نهال مثل نهال گیلاس است ولی با این تفاوت که درختان آلبالو میتوانند در برابر خشکی دوام زیادی داشته باشن . مناسب ترین ابیاری در فصل بهر ماه های فروردین – اردیبهشت و خرداد در هر 9 روز یک بار و در ماه های تیرمردادشهریور و مهر در هر 6 روز یک بار ابیاری شود

نهال آلبالو گوشواره ای

نهال آلبالو گوشواره ای

ارقام دیگر نهال البالو :

نهال آلبالو
نهال آلبالو مجاری
نهال آلبالو محلی
نهال آلبالو خوشه ای
نهال آلبالو گیلاس
نهال آلبالو گیسی
نهال آلبالو گیلاسی
نهال آلبالو فرنگی
نهال آلبالو اصلاح شده
نهال آلبالو پیوندی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *