نهال انگور شاهرودی

نهال انگور شاهرودی یکی از ارقام نهال انگور است . نهالستان برگ سبز بزرگترین عرضه کننده این نهال است. این نوع نهال سازگاری بسیاری با خشکی دارد . این نهال را میتوانید  بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ کنید.  سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنید . 

نهال انگور شاهرودی

نهال انگور شاهرودی

.همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … . نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور شاهرودی

نهال انگور شاهرودی

مشخصات :

انگور شاهرودی یکی از ارقام مهم تازه خوری ایران است . این انگور بیشترین حجم نگهداری در سردخانه را بویژه در شهرستان شاهرود به خود اختصاص داداه است . از لحاظ ژنتیکی این رقم انگور شباهت زیادی به انگور سفید بیدانه  دارد. پیچک این نهال بصورت متوالی رنگ قسمتی از شکم میانگره و گره ها ی این نهال سبز با نوارهای قرمز و رنگ قسمت پشتی میانگره . گره ها به رنگ قرمز میباشد . برگ های بالغ این نهال بصورت 5 وجهی و یا 5 لوب سبز رنگ و بدون انتوسیانین . اندازه برگ ها متوسط . بوده است . حبه های این نهال به شکل بیضی و اندازه متوسطی دارند. رنگ میوه سبز مایل به زرد با زمینه قرمز رنگ با پوستی ضخیم و گوشتی بیرنگ . مزه خاص و میوه ای دیر رس است . به دلیل دیر رس بودن این انگور کشت آن در مناطقی که سرمایه زود رس پاییز را دارن مناسب نیست .

شرایط محیطی:

این نهال از نهال های مقاوم به سرما و خشکی میباشد . قابل توجه کشاورزان که , شما میتوانید این نهال را در زمین های خشک و سرد کشت کنید و نگران باردهی آن نباشید . البته این نهال باید در مناطقی که باران زا می باشند کشت شود تا حداقل آب مورد نیازش را دریافت کند .

نهال انگور شاهرودی

نهال انگور شاهرودی

ارقام دیگر نهال انگور:

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره