نهال انگور جوین

نهال انگور جوین

نهال انگور جوین

مشخصات :

برای دریافت یاردهی بالا و با کیفیت باید نهال انگور جوین را در منطقه و خاکی که با آن سسازگاری بالایی دارد بکارید . البته از ارکان مهم برای باردهی بالا انتخاب زمان مناسب کاشت می باشد . زمان مناسب کاشت نهال انگور جوین در اوایل پاییز ماه می باشد . اگر این نهال در این ماه ها کاشته شود,  شما می توانید محصول آن را در مرداد ماه برداشت کنید . 

از ارکان پر اهمیت دیگر در رشد بالای این نهال آبیاری منظم ان است . باید توجه داشته باشید که هرچه دمای هوا بالاتر برود , نهال به ابیاری بیشتری نسبت به قبل خواهد داشت . در دماهایی بین 30-40 درجه که دیگر تحمل نهال نسبت به تابش نور افتاب و گرما کم شده است باید ابیاری بیشتر و عمیق تر انجام شود .

یکی دیگر از لازمه های مهم در امر رشد نمو این نهال انتخاب خاک مناسب برای کاشت است . از طریق ازمایشاتی که روی این نهال انجام شده این نتیجه به دست آمده که این نهال به خاک شور حساس می باشد . و عملکرد خوبی نخواهد داشت . خاکهایی با زهکشی مناسب و سبک بهترین خاکی می باشد که میتوانید نهال را در آن بکارید . 

شرایط محیطی :

این نهال همانند همه ی ارقام نهالهای انگور نیازمند آب و هوای تابستانی است . این نهال می تواند تا دمای 40 درجه را متحمل شود . همانطور که گفته شد هرچه هوا گرم تر شود نیاز به آبیاری نیز بیشتر می شود . 

آفات و بیماری ها :

از جمله بیماری هایی که نهال انگور در صورت عدم رسیدگی و سم پاشی به آن مبتلا می شود :

-سفیدک سطحی انگور : در این بیماری روی حبه ها لکه های شبکه ای ایجاد شده که در اخر به پوشش کپکی تبدیل می شوند . 

-پوسیدگی خاکستری حبه : در این بیماری روی شاخه ها , دمبرگ و پیچک ها لکه هایی فرورفته به رنگ بنفش مایل به سیاه ایجاد می شود . 

-پوسیدگی سیاه انگور : در این بیماری لکه های قهوه ای زمانی که حبه ها به نصف رشدشان رسیده اند  روی آنها می افتد .

نهال انگور جوین

نهال انگور جوین

لیست ارقام نهال انگور : 

-نهال انگور ترکمن

-نهال انگور بی انه قرمز

-نهال انگور بیدانه سفید

-نهال انگور جوین

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید نهال های انواع درخت شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :09104101070 شماره :09306363005 به مدیریت مهندس رضا میرزایی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *