نهال گیلاس تکدانه سیاه

روش درخواست خرید نهال گیلاس تکدانه سیاه از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

نهال گیلاس تکدانه سیاه منشا ایرانی دارد. این نهال به نام گیلاس سیاه مشهد نیز نام دارد. رشد بسیار خوبی دارد. این نهال میتواند با ارتفاع 15 تا 23 متر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد. و گونه های دیگر از نوع گیلاس درختچه رشد میکند. طول این درختچه ها برابر با 7 متر تا 3 متر  میرسد. رنگ برگ های این نهال در فصل رشد به رنگ تیره دیده می شود. نوع گل دهی این نهال کوچک و پلکانی است. زمان خزان کردن شکوفه ها بوی خاصی در فضا پراکنده میکند. که راحیه بسیار تلخی دارد. و مورد پسند بعضی افراد نیست. این نهال در اواخر فصل بهار شکوفه باز میکند. 

نهال گیلاس تکدانه سیاه

نهال گیلاس تکدانه سیاه

شرایط محیطی:

گیلاس تکدانه سیاه را میتوان در مناطق کوهپایه و نیمه سرد کشت کرد . این گونه  نهال ها در  مقایسه با نهال های دیگر در عرض یک سال شروع به باردهی میکند. و تکثیر تکنولوژی این نهال به صورت گراف است . نگهداری و شرایط اقلیمی این نهال باید بهینه باشد . تا محصول باز دهی سریع داشته باشد . میوه نارس این نهال صاف است . معمولا به رنگ تم قهوه ای متمایل به سبز دیده میشود . که در زمان بالغ این نهال رنگ میوه ان سیاه یا بنفش بسیار تیره تغییر میکند . گیلاس در مقابل آفت خیلی مقاوم است  که این موضوع مورد توجه خیلی از باغداران است. نوع این گیلاس شفاف و زیبا است. چون در برابر آفت ها مقاومت خوبی از خود نشان میدهد. این گیلاس بزرگ ترین سایز را دارا میباشد. 

نهال گیلاس تکدانه سیاه

نهال گیلاس تکدانه سیاه

نحوه کاشت و پرورش گیلاس:

این نهال را میتوان در خاک های حاصل خیز بهره داری کرد. خاک باید رطوبت مورد نیاز گیاه را داشته باشد. خاک باید به خوبی زهکشی شده باشد. در ضمن باید به خاک منطقه خود آشنایی داشته باشد. خاک باید محیط  مناسبی برای تامین رطوبت ریشه فراهم کند. میتوان این نهال را در نواحی معتدل امکان رشد دارد. این نهال باید در وضعیت نوردهی بالایی قرار بگیرد. این موضوع علایم حیاطی گیلاس را دارد. که نمیتوان نادیده گرفت ساعات آفتاب خوردی نهال زیاد و در سایه آن کم باشد. رشد این نهال بسیار خوب است. خاک این نهال باید رسی و ماسه ای باشد. آبیاری این نهال در حد متوسط آبیاری میشود. 

نهال گیلاس تکدانه سیاه

نهال گیلاس تکدانه سیاه

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)