نهال شلیل شیشه ای

نهال شلیل شیشه ای یکی از ارقام نهال شلیل می باشد که از ارقام بسیار تجاری بوده و در برابر سرما مقاومت خوبی از خود نشان میدهد . زودبازده و پربار و دارای خاصیت انبار داری بالایی برخوردار است . زمان رسید این نهال در اواخر تیر ماه است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده به مشتریان گرامی عرضه میشود . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . کیفیت کار ما اعتبار ماست .

نهال شلیل شیشه ای

نهال شلیل شیشه ای

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل شیشه ای

نهال شلیل شیشه ای

مشخصات : 

نهال شلیل  از ارقام نهال تجاری بوده و از رقم های زود بازده و پربار است . این رقم نهال شلیل بومی چینی است . که از نظر مقاومت به خشکی و سرما نسبت به رقم های دیگر متحمل است رنگ ین شلیل سفید شیشه ای است و از سال دوم کاشت شروع به باردهی میکند . این نهال کیفیت محصول را در این مدت کاهش نمدهد . میوه این نهال راحیه بسیار خوبی دارد و در اوایل اوت قابل برداشت است وو مناسب برای تازه خوری است . 

شرایط محیطی : 

مناطق سرد سیری و کوهستانی مناطق خوبی برای کاشت این نهال است. به همین منظور دمایی بین 14- الی 31- را میتواند تحمل کند. بعد از مشخص شدن زمین مناسب ( زمینی که زهکشی مناسبی داشته باشد) باید گودال هایی با عمق مناسب حفر شود ، برای عملکرد بهتر خاک می توان کمی کود حیوانی ریخت و با خاک آغشته کرد. باید بین نهال های شلیل  3 متر فاصله بیاندازید.

نهال شلیل شیشه ای

نهال شلیل شیشه ای

ارقام دیگر نهال شلیل 

نهال شلیل شمس
نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد