نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا یگی دیگر از رقم های نهال شلیل است . که از ارقام نهال بسیار تجاری بوده و طعم شیرین بدون اسیدی و از ارقام نهال زودرس و پر بار است . این نهال در اوایل تابستان میرسد نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته در خواست کنید.  نهالستان برگ سبز دنیای نهال .اعتماد از شما کیفیت از ما 

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا

مشخصات : 

نهال شلیل کیوتا از رقام تجاری بوده .و در اوایل تابستان میرسد این نهال با طعم شیرین و بدون اسیدی است . و از رقم های زودرس و میوهای درشت و آبدار است. این میوه به رنگ قرمز است . و درمیان باغداران خیلی طرفدار دارد . این نهال از گونه های پیوندی است . عمر اقتصادی این نهال بیش  از 9 سال است . مقدار آبیاری این نهال کمتر از 2 لیتر است .و شروع باردهی این نهال یعد از یک یل دو سال کاشت است . کشور سازنده این نهال فرانسه است . ارقام مشابه این نهال شلیل سان گلد . شلیل مغان . شلیل شمس و شلیل رفعتی است . 

شرایط محیطی : 

این نهال را باید در خاک های مناسب کاشت کرد .این نهال را باید به موقع آبیاری کرد تا از آفات در امان باشد . نور خورشید کافی و هوای معتدل برای این نهال لازم است . نهال را باید هر سال هرس کرد این نهال تحمل سرما را دارد . بنابرایناین نهال  میتواند 30 الی 24 درجه سانتی گراد سرما را تحمل کند . و دیگر ویژگی برای کاشت فاصله مناسب این نهال است . فاصله کشت باید 3 در 3 باشد . مقدار آب نیار این نهال 10 لیتر در هفته است . میتوان این نهال را در سردخانه به مدت 5 ماه نمگهداری کرد .سطح میوه این نهال بسیار صاف است و بر پایه الو وحشی و هلو است . 

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا

ارقام دیگر نهال شلیل 

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد