نهال شلیل سان گلد

نهال شلیل سان گلد از ارقام نهال شلیل می باشد که رقم بسیاری تجاری محسوب میشود زودبازده و پر بار است . زمان رسید میوه این نهال در اواسط مرداد ماه است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به مشتریان گرامی عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشید . کیفیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال شلیل سان گلد

نهال شلیل سان گلد

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل سان گلد

نهال شلیل سان گلد

مشخصات : 

شلیل در دسته میوه های بدون کرک قرار دارد و جز خانواده هلو است.این میوه خیلی شیرین تر و عطراگین تر از خانواده هلو است . نهال شلیل گونه های زیادی دارد یکی از گونه های آن ،نهال شلیل  است. رنگ این میوه قرمز با زمینه زرد است . این نهال میتواند سرمای بالایی را تحمل کند. نهال های شلیل نهالستان برگ سبز که یک ساله هستند از همان سال اول میوه میدهند و از سال سوم به بعد سال تجاری اش آغاز می شود. این نهال اگر خاکی با زهکشی مناسب داشته باشد 12 سال عمر می کند. این نهال گلدهی خود را از اواخر فروردین ماه شروع میکند.برگهای نهال شلیل بیضی شکل است و شکوفع هایی با رنگ سفیو صورتی دارد.

شرایط محیطی:

مناطق سرد سیری و کوهستانی مناطق خوبی برای کاشت این نهال است. به همین منظور دمایی بین 14- الی 31- را میتواند تحمل کند. بعد از مشخص شدن زمین مناسب ( زمینی که زهکشی مناسبی داشته باشد) باید گودال هایی با عمق مناسب حفر شود ، برای عملکرد بهتر خاک می توان کمی کود حیوانی ریخت و با خاک آغشته کرد. باید بین نهال های شلیل  3 متر فاصله بیاندازید.

آفات و بیماری ها:

از جمله آفاتی که ممکن است درخت و میوه شلیل به آن دچار شود عبارتند از:

سفیدک : بیماری که میوه درخت به آن مبتلا میشود. لک های سفید رنگی روی میوه به وجود می آیند.

زنگار: زنگار یا چوب پنبه ای شدن میوه بیماری که در آن لایه ای از بافت چوب پنبه در سطح میوه بوجود می آید. قسمت های چوب پنبه ای رنگی قهوه ای دارد.

نهال شلیل سان گلد

نهال شلیل سان گلد

ارقام دیگر نهال شلیل :

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد