نهال شلیل شبرنگ

نهال شلیل شبرنگ یکی از ارقام نهال شلیل است . از رقم های بسیار تجاری بوده و زودبازده و پربار است . زمان رسید میوه این نهال در اواسط تابستان می باشد . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده است . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را حضوری یا غیرحضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند .

نهال شلیل شبرنگ

نهال شلیل شبرنگ

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل شبرنگ

نهال شلیل شبرنگ

مشخصات : 

این نهال  در دوران خواب درختان جهت مبارزه با بیماریهای پیچیدگی برگ هلو و لکه غربالی کاربرد مس تثبیت شده توصیه می شود. برگ های ریخته شده و میوه های مومی شده روی نهال شلیل منبع انتقال بیماریها به سال آینده می باشند. پس چیدن میوه های مومی شده از درختان و زیر خاک کردن برگهای ریخته شده در دوره خواب درختان انجام می شود.

شرایط محیطی :

رنگ میوه نهال شلیل  قرمز متمایل به سفید میباشد . نهال شلیل  را زودتراز بقیه درختان هرس می کنند.در موقع هرس یک دوم رشد شاخه سال جاری را قطع می کنند. میوه دهی نهال شلیل  در شاخه درختان در سال آخر انجام می گیرد.

نهال شلیل از نهال های پیوندی میباشد. طول عمر نهال شلیل  10 سال است . تحمل سرمای این نوع شلیل بین 30 الی 25 درجه سانتیگراد میباشد . نهال شلیل  در دومین سال کاشت باردهی خودرا شروع می کند .

نهال شلیل شبرنگ

نهال شلیل شبرنگ

ارقام دیگر نهال شلیل :

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد