نهال گیلاس آنابلا

نهال گیلاس آنابلا یکی از ارقام پر بار در بین نهال های گیلاس میباشد که دارای میوه پر رنگ و طعمی شیرین با شاخه های پر از گیلاس میباشد که میوه آن به گیلاس سیاه یا شیبه گیلاس تکدانه مشهد میباشد. نهال گیلاس پیوندی و نوعی نهال گیلاس زودرس نیز به شمار می آید .در این نهالستان سایر ارقام گیلاس نیر موجود میباشد .

روش درخواست خرید نهال گیلاس آنابلا از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

نهال گیلاس آنابلا یکی از ارقام آلمانی است. رشد این نهال متوسط و زیاد است. تاج این نهال گسترده است. این نهال نیز یکی از ارقام دیر گل می باشد. بار دهی این نهال موعد و ثابت است. میوه این نهال اندازه متوسط و کمی گرد و کشیده است. دم آن بلند است. پوست میوه این نهال به رنگ قرمز تیره یا براق است. گوشت آن سفت و حساسیت کمی به ترک خوردگی دارد. زمان رسیدن آن بعد 24 الی 29 روز از ارقام بارلت می باشد. این نهال توسط از ارقام کاستور . کوریوم . ارلی ریورز. فروت روت. و نوس گرده افشانی میکند.این گونه نهال به خاطر دیر گل بودن در میان باغداران توجه به خوصوصی دارد.

نهال گیلاس آنابلا

نهال گیلاس آنابلا

شرایط محیطی:

ابن نهال یکی از ارقام تجاری است. تعداد محصول این نهال حدودا در هر واحد کیلو گرم 129 عدد می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات این نهال دیر گل بودن آن و مقاومت نسبت به سرمایه بهاره است. برای گرده افشانی این نهال باید از ارقام گردوی گرده افشان مناسب استفاده نمود. این نهال در هر هکتار بیش از 29 الی 31 تن می باشد.  ارتفاع ابن درخت حدودا 5 الی 7 متر است.این نهال مقاوم در برابر تریدگی ناشی از باران است.مقاوم تر از ارقام گوشت نرم است.

نهال گیلاس آنابلا

نهال گیلاس آنابلا

لیست ارقام گیلاس:

ارقام پر فروش نهال گیلاس

  • نهال گیلاس تکدانه
    نهال گیلاس خوشه ای
    نهال گیلاس سیاه
    نهال گیلاس سورینام
    نهال گیلاس تکدانه مشهد
    نهال گیلاس هارت
    نهال گیلاس پیوندی
    نهال گیلاس زودرس
    نهال گیلاس پاکوتاه
    نهال گیلاس زرد

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید.

(خرید نهال با تخفیف)

مدیر

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *