نهال گیلاس پروتیوا

روش درخواست خرید نهال گیلاس پروتیوا از نهالستان برگ سبز:برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

شماره تماس : 09104101070-09306363005

بمدیریت: مهندس رضا میرزایی

مشخصات:

گیلاس پروتیوا یکی از ارقام گیلاس است. که در کشور فرانسه تولید شده است. این نهال در اوایل ماه فروردین شروع به گلدهی میکند. و زمان رسید میوه آن در اوایل ماه تیر است. این نهال بر پایه آلبالو تلخ قرار دارد. عمر اقتصادی این نهال بیش از 29 سال است. اصل این نهال فرانسه که با تاج گسترده شناخته میشود. و مهم ترین موضوع این است که این نهال بسیار بازار پسند است. که خاصیت حمل و نقل مناسبی دارد. گوشت میوه این نهال به رنگ صورتی بوده و قلبی شکل است. میوه این نهال بسیار خوش رنگ و خوش طعم و عطر خاصی دارد. 

نهال گیلاس پروتیوا

نهال گیلاس پروتیوا

شرایط محیطی:

ابن نهال یکی از ارقام تجاری است. تعداد محصول این نهال حدودا در هر واحد کیلو گرم 129 عدد می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات این نهال دیر گل بودن آن و مقاومت نسبت به سرمایه بهاره است. برای گرده افشانی این نهال باید از ارقام گردوی گرده افشان مناسب استفاده نمود. این نهال در هر هکتار بیش از 29 الی 31 تن می باشد. این کوتاه قد و از ارقام پیوندی است. ارتفاع ابن درخت حدودا 5 الی 7 متر است.

نهال گیلاس پروتیوا

نهال گیلاس پروتیوا

 

نحوه کاشت:

گیلاس پروتیوا را میتوان در مناطق سردسیر و نیمه سردسیر و مناطق کوهستانی کاشت کرد. مهم ترین نکته برای کاشت این نهال این است. که چاله های این نهال باید هم از عمق و هم از قطر به طول حداقل 79*79*79 در نظر گرفت. زمین مورد نظر گرفته این نهال باید غیر شیبدار و به صورت 5*5 متر کاشته شود. آبیاری این نهال در ماه های فروردین . اردیبهشت. خرداد.برای هر 9 روز یکبار و در ماه های تیر . مرداد . شهریور. در هر 6 روز یکبار انجام میگیرد.

نهال گیلاس پروتیوا

نهال گیلاس پروتیوا

لیست ارقام گیلاس:

همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید.

(خرید نهال با تخفیف)

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *