نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی یکی از ارقام نهال های بسیار تجاری است . بسیار شیرین و بازار پسند و رقمی زودبازده و پربار است . این نهال از رقم های خاص و کمیاب و مناسب برای اکثر مناطق کشور ایران است . و مقاومت زیاد در برابر سرما دارد . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی عرضه میکند . برای خرید و سفارش نهال میتوانید این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 ـ 09143338362 خریدی مطمعن انجام دهید . کیقیت کار ما اعتبار ماست . 

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال خرمالو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال خرمالو با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال خرمالو   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی

مشخصات : 

خرمالو از ارقام بسیار معروف و پر مصول و بازار پسند که در عین حال زیبایی خود را هم دارد . این نهال، که به  خرمالوی موزی شهرت دارد، مانند اغلب ارقام خرمالو، منشا و محل زایشی، آسیایی دارد . دارای میوه ای بسیار درشت و مناسب برای آب و هوای ایران است . اندازه میوه آن، حداقل به 8 سانتی متر می رسد . و شکلی بسیار شبیه به انبه و موز دارد . به طور کلی این نهال  و دیگر انواع نهال خرمالو، را در دسته ی خلنگ سانان و رسته ی خرمالوئیان قرار می دهند . بیشتر درختان خرمالو، درختانی هستند که در طول فصول سرد و گرم، سبز باقی می مانند .

البته این نهال در زمستان طیف بسیار خوشرنگی از رنگ های نارنجی و زرد به خود می گیرد . نهال خرمالو موزی ، دارای میوه هایی است که در زمان بلوغ خود ، دارای رنگ نارنجی بسیار خوشرنگی است . (خرید نهال خرمالو  )

شرایط محیطی :

خرمالو، در نواحی گرم کاشت می شود . و ارقام بسیار کمی وجود دارد که از این قاعده مستثنی باشد . به طور کلی همه نهالهای خرمالو، در نواحی گرم کاشت می شود . چرا که این نوع نهال ، نیازمند گرما و نور خورشید زیادی است. البته میزان بالای نور آفتاب باعث نارس افتادن میوه ها می شود . به همین دلیل تحمل گرمای تابستان برای این درخت، چندان سخت نیست. اما در مقابل سرما، اثرات مخربی را بر این درخت دارد .

به گونه ای که سرمای بیش از -10 درجه، و به طور متوالی می تواند درخت را دچار بحران های بسیار، بغرنجی نماید . بهترین و مناسب ترین میزان فاصله بین درختان خرمالو انبه ای یا موزی، 4.5 متر* 5 متر برای ارقام پایه بذری این نهال است . 

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی

ارقام نهال خرمالو:

خرمالو پایه کوتاه

خرمالو موزی

خرمالو انبه ای

 خرمالو ایورکا

نهال خرمالو انبه ای
نهال خرمالو موزی
نهال خرمالو پایه کوتاه
نهال خرمالو تاباتا
نهال خرمالو ژاپنی

نهال خرمالو موزی

نهال خرمالو موزی درخت خرمالو انبه ای نهال خرمالو موزی بومی کشورهای ژاپن و چین می باشد و بطور کلی از شرق آسیا منشاء گرفته است سابقه کشت این محصول در کشور چین و ژاپن گزارش شده است. جنس خرمالو «Diospyros» می باشد خرمالو موزی گیاهی است دو پای…

نهال خرمالو

نهال خرمالو  نهال خرمالو،خرمالو،درخت خرمالو،خرمالو، دارای ارقام گوناگونی است که در مناطق مختلف دنیا گسترده است. در حال حاضر چند رقم خرمالو در ایران وجود دارد. 1-،خرمالو، فویوکاکی : میوه آن شبیه سیب گلدن و مقدار تانن آن کم است بطوریکه میتوان…
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *