نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا یکی از ارقام نهال انگور می باشد که رقم بسیار تجاری و بازار پسند است . میوه این نهال میان رس و با طعم و عطر خاص است. فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده صورت میگیرد . مشتریان گرامی برای خریدی مطمعن و بدون دغدغه میتوانند .  این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند. 

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

مشخصات و شرایط محیطی :

نهال انگور لابروسکا منشاء آمریکایی دارد . این نهال از مشهور ترین و معروف انگور پرورشی کشور آمریکا است . کهدر کشور ایران نیز به صورت پراکنده این نهال نیز پرورش میشود . این انگور دارای خوشه های کوچک با حبه های گرد و دانه دار و دیر رس و به رنگ سیاه است . این رقم انگور را ژته ای نیز می نامند . چون خیلی راحت پوست را میتوان از گوشا جدا کرد . دارای طعم خاص و شیرین مناسب برای تازه  خوری و شیره و ژله است . 

این گونه نهال مقاوم به سرمای -15 درجه سانتیگراد بوده که به این دلیل میتوان این نهال را در کشور های سردسیری کاندا – سیبری و ژاپن کشت کرد . به خاطر تحمل زیاد به سرما مورد توجه مناطق سردسیری قرار گرفته است . مقاومت زیادی در برابر بیماری های به نام : سفیدگ حقیقی . دروغی – پوسیدگی خاکستری ناشی از بوتریتیس بوده ولی به بیماری های فیلوکسرا و آهک زنده خیلی حساس است . تکثیر این نهال با قلمه زدن و پیوند دائن انجام میگیرد . این نهال دو رگه بوده و مقاوم به سرما و سفیدک است . ارقام خوراکی مشهور که از طریق دورگ گیری با این گونه حاصال میشود. بوته های از این گونه انگور در جنگل های شمال ایران بصورت خود رو وجود دارد.

نهال انگور لابروسکا

نهال انگور لابروسکا

ارقام دیگر نهال انگور:

انگور بیدانه قرمز

انگور شرابی

انگور شانی

انگور سیاه سردشت

انگور یاقوتی

انگور شامپاین

انگور شاهانی

انگور شانی کردستان

انگور سوییت شاپر

انگور ترکمن ۴

انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم

انگور قرمز

انگور قزل

انگور قرمز کشمشی

انگور قاصدک

انگور قزوین

انگور قم

انگور قطره ماه

انگور قوچان

انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی

انگور فخری

انگور فروشی

انگور فارس

انگور فروش

انگور فرنگی قرمز

انگور فرنگی هندی

انگور فرنگی سیاه ا

نگور فرانسوی

انگور غوره