نهال سنجد محلی

نهال سنجد محلی  یکی از ارقام نهال سنجد میباشد این نوع نهال سنجد خواص درمانی بسیار بالایی دارد و مناسب مناطق کم آب و شور میباشد و میتوان آن را در خاک های دیمی کاشت کرد و محصول این نهال کم بار و با خاصیت بالا است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به بازار عرضه میکند . برای خرید و سفارش  این نوع نهال میتوانید با کارشناسان نهالستان و مدیر نهالستان جناب آقای رضا میرزائی با شماره تماس 09104101070 ـ 09143338362 خریدی امن و بدون دغدغه داشته باشین .

نهال سنجد محلی

نهال سنجد محلی

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال سنجد  به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال سنجد   به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .(خرید نهال سنجد )

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید .( قیمت نهال سنجد )

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی

شماره دفتر: 09143338362

شماره تماس : 09104101070-09306363005

نهال سنجد محلی

نهال سنجد محلی

مشخصات:

نهال سنجد محلی دارای میوه دانه درشت با پوست قهوه ای رنگ می باشد. نهال سنجد  دارای برگهای ریز زیتون شکل و دیر گل می باشد. و میوه نهال سنجد  از اواخر بهار تا اواخر تابستان برداشت میشود. نهال سنجد  بسیار پر میوه میباشد و عمر اقتصادی این نهال تقریبا تا حدود 50 سال می رسد. بهترین دارو برای کمبود ویتامین C و K در بدن می باشد. میوه نهال سنجد دارای خواص آنتی اکسیدان می باشد. میوه نهال سنجد  دارای تاثیرات ضد اسهالی و قابض می باشد. پودر سنجد جهت درمان التهاب حاد و مزمن و آرتروز مفید می باشد. میوه نهال سنجد  برای سردردهای ناشی از سرماخوردگی ، افسردگی و بلغم مفید می باشد. پودر هسته میوه نهال سنجد  مثل غضروف می باشد.و می تواند به همراه شیر برای ترمیم مفاصل و کمردرد استفاده شود.

نهال سنجد محلی

نهال سنجد محلی

شرایط محیطی:

نهال سنجد محلی در خاکی که زهکشی مناسبی داشته باشد رشد خوبی دارد. این رقم نهال سنجد در برابر خشکسالی ، خاک رس سنگین و بایر مقاومت خوبی دارد. ولس در خاک شنی با زهکشی مناسب رشد بهتری دارد. نهال سنجد گیاهی مقاوم در مقابل آب می باشد. مرطوب نگه داشتن بذرها تا زمان جوانه زدن برای رشد گیاه امری الزامی می باشد. ولی هر دو هفته یکبار آبیاری لازم دارد. در ماه های گرم سال به دلیل بخار سریع و دمای بالای آب ، باید در فواصل کوتاه آبیاری شوند. درخت سنجد می تواند -35 درجه سانتیگراد و -45 درجه سانتیگراد را تحمل کند. نهال سنجد برای دست یافتن به رشد بهینه به نور خورشید مستقیم احتیاج دارد.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال سنجد محلی
نهال سنجد قزل
نهال سنجد حاج حسینی