نهال شاه توت

نهال شاه توت یکی از ارقام نهال توت میباشد این نهال  میوه ای خوشمزه دارد دو نوع گل دارد . گل نر که کوتاه کلفت و به رنگ سبز تیره می باشد . گل ماده که از گل نر هم اندازه کوتاه تری دارد . قسمت گوشت میوه از دیواره گلها بوجود آمده و به رنگ قرمز تیره در می آید شاه توت را تنها در زمان افتادن میتوان استفاده کرد زیرا قبل از آن مزه ترش دارد و قابل خوردن نیست . این میوه را نمیتوان خشک کرد .این نهال  رقم بسیار تجاری و میوه ای دیررس است .وقابلیت کشت در اکثر مناطق ایران .طعم بسیار عالی و ماندگاری بالا و قابلیت خشکباری و مناسب برای شربت است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال شاه توت

نهال شاه توت

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال توت  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال توت  )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شاه توت

نهال شاه توت

مشخصات : 

منبعی سرشار از ویتامین ها و آنتی اکسیدان می باشد.  به لحاظ طب سنتی شاه توت طبع سرد و خشک دارد. و برای افراد گرم مزاج خوب می باشد. مصرف شاه توت باعث زیاد شدن اشتها می شود. قند موجود در شاه توت طبیعی می باشد. و مصرف به اندازه آن می تواند برای افراد دیابتی گزینه مناسبی باشد .تیر ماه زمان برداشت میوه نهال می باشد. این میوه ابتدا به رنگ صورتی سپس سرخ و در اخر به رنگ سیاه در می آید. این میوه قدرت ماندگاری بالایی ندارد و باید بعد از چیدن آن را مصرف کرد.

شرایط محیطی :

نهال شاه توت امکان رشد در هر شرایط اقلیمی و آب و هوایی را دارد. در فصل بهار و تابستان گرمای مناسب نیز به رشد بهتر آن کمک می کند.این  نهال  نور پسند می باشد. و شاخ و برگ آن در نور آفتاب رشد بهتری دارد. سرمای زیاد سبب صدمه دیدن نهال می شود. برای رشد این  نهال خاک های شنی مناسب می باشد

. زمان مناسب کاشت نهال  پاییز یا بهار می باشد. که بستگی به شرایط اقلیمی واب و هوایی منطقه کاشت دارد. برای عملکرد خوب خاک می توان از کود نیز استفاده کرد. نحوه کوددهی برای نهال  بستگی به سن آن دارد. بطور معمول سالی یکبار برای کود دهی مناسب می باشد.اما کوددهی بیش از حد به نهال  صدمه خواهد زد. زمان مناسب برای کوددهی نهال زمستان می باشد.

نهال شاه توت

نهال شاه توت

ارقام نهال توت :

نهال توت آمریکایی
نهال توت موزی
نهال توت سفید
نهال توت سرامیکی
نهال توت کاکوزا
نهال توت چتری
نهال توت شمیران
نهال توت قرمز
نهال توت قیسی
نهال توت مشهدی

نهال توت هرات
نهال شاه توت
نهال توت آمریکایی
نهال توت کاولوزا
نهال توت مجنون چتری
نهال توت موزی
نهال توت مینیاتوری
نهال توت سفید
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *