نهال پسته اکبری

نهال پسته اکبری یکی از ارقام نهال بسیار تجاری است میوه این نهال مناسب برای صادرات و بادامی شکل است این نهال ار رقم های دیر گل و مناسب برای مناطق سزدسیری است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند .

نهال پسته اکبری

نهال پسته اکبری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از 

نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال پسته اکبری

نهال پسته اکبری

مشخصات:

نهال پسته اکبری: این نهال دارای رشد بسیار کمی میباشد. این نهال بسیار پربارده میباشد. پسته این رقم نهال درشت ورنگ خیره کننده ای دارد. میوه این نهال متمایل به زرشکی میباشد. این نهال نیاز به گرده زاده دارد. یعنی باید برای هر ۲۰ اصله نهال  که میکارید باید یک پسته برای گرده افشانی داشته باشید که کیفیت و باروری باغ شما افزایش یابد. این نهال با بدنه ای نازک و گرد بزرگ که به راحتی از چوب آن جدا می شود.

این رقم نهال در بهار دیر برگ ده ودیرگل ده میباشد. ویژگیهای مهم نهال  زود بازده بودن و باردهی در شاخه های جانبی و همچنین دیر گل بودن این رقم نهال میباشد. این نهال درسال اول کاشت شروع به باردهی میکند. نسبت به بیماریهای پسته ای مقاومت بسیار بالایی دارد.

شرایط محیطی:

این نهال برای مناطق که با سرمای بهاره روبرو هستند سازگاری دارند. اما به دلیل دیررسی محصول برای مناطقی با فصل رشد کوتاه قابل توصیه نمی باشند. در آب و هوای گرم و شرجی کیفیت ان فرقی نمیکند. این نهال مناسب  برای اب و هوای خشک است. پسته نیاز سرمایی کمتری برای بیدار شدن از خواب دارد.  فاصله ی کاشت درخت پسته در اراضی شیبدار و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر مدنظر است. بنابراین در زمینهای صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر مدنظر قرار میگیرد.

نهال پسته اکبری

نهال پسته اکبری

ارقام نهال پسته : 

نهال پسته پیوندی
نهال پسته هیبریدی

نهال پسته سردسیری
نهال پسته اصلاح شده
نهال پسته هیبریدی امریکایی
نهال پسته اکبری
نهال پسته کوهی
نهال پسته رفسنجان
نهال پسته پیوند خورده

نهال پسته فندقی
نهال پسته بنه
نهال پسته بادامی
نهال پسته احمد آقایی
نهال پسته اکبری
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *