نهال انجیر کلسته

نهال انجیر کلسته از ارقام دیگر نهال انجیر میباشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری و میوه ای میان رس است . مناسب برای تازه خوری و خشکباری و سایز متوسط و بسیار شیرین است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای خریداران گرامی عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر  نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . 

نهال انجیر کلسته

نهال انجیر کلسته

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال انجیر با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر کلسته

نهال انجیر کلسته

مشخصات :

این نهال از  مقاوم ترین و دیر گل ترین نهال است . نهال زودبازده و با توجه به شرایط اقلیمی نهال و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بار آوری میرسد . این نهال از رقم های اصلاح شده و مناسب برای احداث باغات انجیر میباشد . و مقاومت زیادی در برابر بیماری و آفت دارد . و از طرفی محصولات این نهال رقم تجاری و بازار پسند است . عملکرد انجیر اصلاح شده در هر هکتار به 20 تن میرسد . 

شرایط محیطی :

این نهال مقاوم به سرما و نسبت به ارقام انجیر سنتی و ایرانی و ارتفاع آن خیلی کم بوده است . برای رشد بهتر نهال باید به فاصله کاشت نهال توجه کنیم فاصله مناسب برای کاشت نهال 4*4 یا 4*5 متر میباشد . ولی در اراضی مسطح این فاصله بصورت 5*6 یا 5*5 است . زمان کودهی این نهال در اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجرا است . و میزان کودهی نهال در هر هکتار 5 تن کود پوسیده دامی تعین شده است . میزان آبیاری نهال بستگی به شرایط اقلیمی و آب و هوای متغیر است . در فصل بهار در هرروز دولیتر ولی در فصل تابستان در ازای هر روز سه لیتر آب نیاز دارد . 

نهال انجیر کلسته

نهال انجیر کلسته

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر
نهال انجیر استهبان
نهال انجیر اسرائیلی
نهال انجیر گلابی
نهال انجیر زرد
نهال انجیر سیاه
نهال انجیر مقاوم به سرما
نهال انجیر سردسیری
نهال انجیر گرمسیری
نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *