نهال انجیر قهوه ای

نهال انجیر قهوه ای یکی از مهمترین ارقام نهال انجیر میباشد . این رقم نهال از سال دوم کاشت شروع به محصول دهی میکند . پس از رسیدن به سن بلوغ تا بیش از 21 الی 22 سال به محصول دهی خود ادامه میدهد در این مدت میتوانید از سود دهی این درخت استفاده کنید . این رقم از ارقام بسیار کمیاب است . نهال انجیر قهوه ای یکی از ارقام نهال انجیر میباشد این نهال از رقم های بسیار تجاری و با میوه ای درشت است . رقم بازار پسند و زودبازده و مناسب برای خشکباری است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند . مشتریان گرامی که قصد خرید نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند .

نهال انجیر قهوه ای

نهال انجیر قهوه ای

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال انجیر  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال انجیر   )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال انجیر قهوه ای

نهال انجیر قهوه ای

مشخصات :

انجیر اصلاح شده ی قهوه ای مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماریهای انجیر دارد و از طرفی محصول تولید گردیده از این درخت انجیر تجاری و بازار پسند است . این نهال  ژنوتیپ با استفاده از مقاوم ترین پایه . و دیرگل ترین قلمه در شبکه سراسری تولید و عرضه می شود . نهال زودبازده با توجه به شرایط اقلیمی مناسب . و نگهداری بهینه از سال اول کاشت به بارآوری محصول میرسد . قابل توجه باغداران که باید همه محصولات سال اول کاشت نهال را , از نهال جدا کنند تا رشد نهال بهبود یابد . نهال  اصلاح شده مناسب کاشت برای احداث باغات انجیر میباشد . درخت انجیر قهوه ای زودبازده از سال اول کاشت بار می دهد . این نهال از سال پینجم کاشت خود محصول تجاری خود را بار می دهد . این باردهی در هر هکتار تقریبا 7 تن برآورد شده است .

شرایط محیطی :

این نهال مقاوم به سرما بوده و متحمل تا دمای 14- می باشد . اما اگر این دما چندین روز بطور متوالی ادامه یابد ممکن است . به اندام های هوایی این نهال اسیب برسد . و نهال خشک شود . فاصله ی کاشت درخت انجیر قهوه ای در اراضی باشیب ملایم و مناطق بادگیر بصورت ۳*۳ و ۴*۳ متر کاشت می گردد . در زمین های صاف این فاصله بصورت ۴*۴ و ۵*۴ متر کاشت می گردد . میزان آبیاری درخت انجیر قهوه ای در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . بهتر است که به ازای هر روز از فصول بهار دو لیتر و به ازای هرروز از فصل های تابستان ۳ لیتر آب به نهال داده شود . گرده افشان مناسب این نهال در باغات انجیر بصورت هر 10 اصله نهال انجیر یک اصله گرده افشان مناسب نهال انجیر کاشت می شود .

نهال انجیر قهوه ای

نهال انجیر قهوه ای

ارقام نهال انجیر :

نهال انجیر نهال انجیر استهبان نهال انجیر اسرائیلی نهال انجیر گلابی نهال انجیر زرد نهال انجیر سیاه نهال انجیر مقاوم به سرما نهال انجیر سردسیری نهال انجیر گرمسیری نهال انجیر سه فصل

نهال انجیر کلسته
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر
نهال انجیر میسشن
نهال انجیر یزدی
نهال انجیر سه فصله
نهال انجیر عسلی
نهال انجیر قهوه ای
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *