نهال گلابی درگزی

نهال گلابی درگزی از ارقام نهال گلابی می باشد . این نهال از رقم های بسیار تجاری است . و خیلی پر بار و زود بازده و زمان رسید میوه این نهال اوایل پاییز است . مقاومت زیادی در برابر سرما دارد و قابلیت انبار داری طولانی مدت است .فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده میباشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند . 

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

نهال گلابی درگزی

نهال گلابی درگزی

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز به درخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی درگزی

نهال گلابی درگزی

مشخصات : 

نهال گلابی درگزی از ارقام مهم و خاص نهال گلابی است . منشا این نهال خراسان شمالی است . این رقم گلابی از رقم های مقاوم ترین رقم گلابی نسبت به بیماری آتشک محسوب شده است . این نهال رشد عمودی و زاویه شاخه های آن بسته است . همچنین دیگر رقم بومی یعنی رقم مشو که منشااستان گلستان گرفته است . سبهت بیشتری به این نهال از نظر فرم و برگ و میوه دارد . این نهال از رقم های زود گل است . بافت میوه این نهال دارای سلولهای سنگی زیاد بوده و اندگی میوه آن گرد است . این نهال در اثر سرمای بهاره دچار کم بار دهی میشود . مقاومت پستیل در این نهال بسیار زیاد است . و ماندگاری زیادی در انبار را دارد . مناسب برای تازه خوری و کمپوت سازی و کشت و کار است . قبل از رسید میوه این نهال رنگ آن گونه نارنجی متمایل به قرمز میشود . ولی در زمان رسید کامل میوه به رنگ زرد دیده میشود . 

( خرید نهال گلابی با تخفیف )

شرایط محیطی : 

برای کاشت این نهال باید به چند نکته مهم این نهال دقت کنیم . یکی از مهم ترین نکته خاک مناسب این نهال است . بهتر است این نهال را برای رشد بهتر و باردهی بهتر در خاک های شنی رسی و عمیق کاشت کنیم . و دقت کنیم که خاک های سنگین و آهکی برای این نهال مناسب نیست . و دیگر ویژگی فاصله کاشت است . ما باید فاصله کاشت این نهال را رعایت کنیم و فاصله مناسب برای این نهال در زمین های غیر شیب دار و مسطح بصورت 4 در 4 متر است ولی در زمین های شیبدار و مناطق باد خیز بفرمت 3 در 3 مربعب و 3 در 3/5 متر مستطیلی شکل است . این نهال در مناطق سردسیر و نیمه سردسیر و کوهستانی و معتدل کاشت نمود . و دیگر نکته مهم در کاشت این است که باید قطر و عمق چاله های مختص کاشت نهال بصورت واحد کیلوگرم در حدود 80 در 80 در 80 در نظر گرفتع شود . برای گرده افشانی این نهال از گردوی گرده افشان مناسب استفاده کنید . ( خرید نهال گلابی )

نهال گلابی درگزی

نهال گلابی درگزی

ارقام دیگر نهال گلابی : 

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *