نهال گلابی سانتا ماریا

نهال گلابی سانتا ماریا از رقم های بسیار تجاری است . این نهال با  تناژ بالا و زودبازده و بسیار بازار پسند و با میوه ای درشت و خوش رنگ و مناسب برای تازه خوری است . زمان رسید  میوه این نهال در اوایل پاییز است . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند حضوری یا غیر حضوری از نهالستان برگ سبز بصورت مستقیم و بدون واسطه با مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 .خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشین. فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد. 

نهال گلابی سانتا ماریا

نهال گلابی سانتا ماریا

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی سانتا ماریا

نهال گلابی سانتا ماریا

مشخصات :

نهال گلابی سانتا ماریا که منشاء اصلی این نهال ایتالیا است . تلاقی ارقام ویلیامز و کاسکی می باشد . این نهال بصورت نیمه تند و سریع رشد میکند .  این نهال میوه ای بسیار آبدار و خوش طعم است . و بسیار پر بار و زودبازده و مورد پسند بسیاری از افراد در بازار است . یکی از بهترین و بهره برداری ترین گزینه برای باغ های تجاری است . شکل این میوه بزرگ و مخروطی شکل است . رنگ پوست این میوه سبز روشن است . زمان رسید این نهال و برداشت میوه آن در مهر ماه است . و در موقع نگهداری در سردخانه ها میوه به رنگ زرد در می آید . و به دلیل پوستی مقاوم می توان آن را به مدت طولانی در سرد خانه نگه داشت . عمر اقتصادی این نهال مثل ارقام دیگر نهال گلابی بیش از 29 سال است . 

شرایط محیطی :

برای کاشت این نهال باید به چند ویژگی در مورد آن دقت کنیم . اولین ویژگی و مهمترین آن شرایط اقلیمی و زمین و خاک مورد نظر کشت می باشد ما باید دقت کنیم که این نهال را در خاک های مناسب کشت کنیم . بهترین خاک برای این نهال خاک های شنی رسی و عمیق با زهکشی شده است . این نهال را می توان در هر مناطق از ایران کاشت کرد . برای رشد بهتر این نهال باید جایی کاشت که از نور مستقیم خورشید بهره مند شود . اگر نور مناسب به ان بزند رشد و گل دهی آن بیشار خواهد شد . نور یکی از مهم ترین دلایل برای شکل گیری جوانه گل و یا ریزش غنچه های درختان گلابی است . این نهال میتواند تا دمای 25 الی 30 درجه سانتگراد زیر صفر را تحمل کند . اما پس از شکوفه دهی در -1 در جه سانتیگراد به شکوفه ها اسیب میرسد . و مهم ترین عامل برای کشت بهتر فاصله کاشت نهال است . کاشت این نهال بصورت 4 در 4 متر بوده و آبیاری منظم آن در هر هفته بار است . 

نهال گلابی سانتا ماریا

نهال گلابی سانتا ماریا

ارقام دیگر نهال گلابی : 

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *