نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی شاه میوه از ارقام نهال تجاری است این نهال با تناژ بالا و باردهی بالا و خیلی آبدار و طعم شیرین  و مناسب برای تازه خوری و کمپوت است . میوه ای این نهال در اوایل تابستان می رسد . و مقاومت بیشتر در برابر سرما دارد . گلابی شاه میوه  از دو رقم های زود رس و دیر رس میباشد . این نهال در مجموعه شهرستان هایی از جمله : مازندران -گلستان – مشهد -ارومیه -کرج نیز کشت میشود

نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده برای مشتریان عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند .

نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی شاه میوه

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی شاه میوه

مشخصات : 

نهال گلابی شاه میوه یکی از معرف ترین نهال در کشورمان است . منشاء اصلی این نهال کشور ایران است . میوه ای این نهال نسبتا بزرگ است . و بسیار آبدار و شیرین و به رنگ زرد روشن مایل به سبز می باشد . میوه آن به شکی مخروطی است . این نهال در بازار مورد پسند خیلی از افراد است و در بازار پر طرفدار است . در بازار فروش خوبی دارد . ماندگاری این میوه بالا نیست و بیشتر از یک یا دو ماه نمیشود آن را در انبار نگهداری کرد .

این نوع نهال رشد شاخ و برگ فراوانی دارد . این گلابی بافت نرمی دارد و سلول های سنگی در حاشیه تخمدان ها ی آن وجود دارد . این نهال عملکرد و بار دهی بالایی ندارد . میوه انهال گلابی باید بعد چیدن بالافصله استفاده شود . چون بافت درونی آن زود به رنگ قهوه ای تغییر میکند . قدرت ماندگاری آن کمتر است . گلابی شاه میوه را در دسته های نسبتا مقاوم میدانند ولی این گلابی نیز حساسیت های خاص خودش را دارد . مواد معدنی و مقوی موجود در این نهال برای سلول های بدن نقش بسزایی دارد. فیبر موجود در این گلابی برای کاهش کلسترل و محافظت قلب موثر است . 

شرایط محیطی : 

قبل از کاشت این نهال باید به چند نکته مهم دقت کنیم . یکی از مهم ترین ویژگی برای کاشت این نهال شرایط اقلیمی این نهال است . ما باید  زمین و منطقه و فاصله این نهال را به خوبی برسی کنیم . ابتدا بایدزمین و خاک مناسب این نهال را آماده کشت کنیم . این نهال تحمل رطوبت را دارد . و بهتر است این نهال را در خاک های شنی کشت کرد زیرا در این خاک رشد و باردهی آن بهتر خواهد شد . و یکی دیگر از ویژگی های مهم این است در موقع کاشت باید به عمق و فاصله کاشت نیز دقت کنیم چون  این نوع نهال در روند رشد شاخ و برگ فراوانی در می آورد . به این دلیل عمق نیز از این جهت اهمیت زیادی دارد . باید دقت کنیم که این نهال را در خاک های سنگین و آهکی کشت نکنیم چون برای این نهال اصلا مناسب نیست .

پستیل از آفات مهم این درخت است . باغداران باید به این آفات توجه کنند . زیرا این آفت پس از برگ های این درخت سراغ میوه و خوشه های آن میرود . البته این گلابی مقاومت خوبی در برابر این آفت دارد . این نهال را باید بلا فاصله بعد از کاشت آبیاری کرد . در غیر این صورت احتمال خشک شدن نهال وجود دارد . آبیاری این نهال بستگی به مناطق کاشت است . اگر کشت در مناطق بارانی باشد آب این نهال را باران تامین میکند . ولی اگر در مناطق خشک باشد آب این نهال را بصورت مصنوعی انجام میدهیم . 

نهال گلابی شاه میوه

نهال گلابی شاه میوه

ارقام دیگر نهال گلابی : 

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *