نهال گلابی ویلیام دوشس

نهال گلابی ویلیام دوشس از ارقام تجاری بوده این نهال با تناژ بالا و میوه ای خیلی آبدار است . این نهال در بازار فروش فوق العاده ای دارد. مناسب برای تازه خوری و ماندگاری بالا در سرد خانه و انبار را دارد . زمان رسید میوه این نهال در اوایل پاییز است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده  می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند حضوری یا غیر حضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشید . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم . 

نهال گلابی ویلیام دوشس

نهال گلابی ویلیام دوشس

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی ویلیام دوشس

نهال گلابی ویلیام دوشس

مشخصات : 

نهال گلابی ویلیام دوشس که منشاء اصلی این نهال کشور فرانسه است . نام اصلی و دقیق این نهال دوشس دانگلومه است . که در ایران به نام ویلیام دوسش شناخته میشود . نهالستان های این نهال از ارقام تجاری و مطلوب گلابی کشور است . این رقم گلابی به آتشک و پستیل حساس است . این نهال از رقم های دیر رس که میوه آن در اوایل پاییز برداشت میشود . سطح این میوه به رنگ سبز و گاهی زنگارهای محدود بر روی آن دیده میشود . میوه گلابی شکل متمایل به گرد بوده و به دلیل شکل خاص میوه اش به سادگی قابل تفکیف و تمایز است . از خصوصیات این نهال ظاهر این میوه است که به ظاهری به سطح ناصاف و دارای بر آمدگی هایی اشاره کرده است . این نهال داری میوه های با پوست سبز روشن می باشد . بر خلابف ارقام دیگر رنگ قرمز در این نهال کم تر پیدا میشود .

شرایط محیطی :

این نهال را در مناظقی از نظر آباد کرج کشت میشود . این نهال  از ارقام مقاوم به سرمای بالا است . برای رشد بهتر این نهال باید به شرایط اقلیمی و آب و هوای آن دقت کرد . آبیاری این نهال در هر هفته 2 بار است . کود دهی این نهال در اواسط پاییز لغایت اواخر زمستان قابل اجرا است . بار دهی این نهال اگر خوب رسیدگی شود درهر هکتار عملکرد بیش  از 60 تن خواهد داشت .یکی دیگر از ویژگی های کاشت فاصله مناسب نهال است . فاصله این نهال باید 4 در 4 متر باشد . 

نهال گلابی ویلیام دوشس

نهال گلابی ویلیام دوشس

ارقام دیگر نهال گلابی :

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *