نهال گلابی کنکورد

نهال گلابی کنکورد از رقم های نهال گلابی است . این نهال رقم بسیار تجاری است . نهال گلابی از رقم های پر بار و زودبازده و خوش طعم و شیرین است . زمان رسید این نهال در اواخر تابستان است . نهال با میوه ای باریک و به رنگ سبز طلایی با گوشت سفت است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند حضوری یا غیرحضوری بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . 

نهال گلابی کنکورد

نهال گلابی کنکورد

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد . 

نهالستان برگ سبز اولین تولید کننده انواع نهال های خارجی و ایرانی در جهان است.

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبزبدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال گلابی از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال گلابی کنکورد

نهال گلابی کنکورد

مشخصات : 

نهال گلابی کنکورد  درختی با میوه کشیده باریک و به رنگ سبز و یا طلایی با گوشتی سفت و متراکم تر از انواع دیگر گلابی ها است . گل های این نهال بعد از میوه های هسته دار باز میشود . به همین دلیل خطر سرمازدگی گل های این نهال بسیار کم است . میوه این نهال به شکل بلند با گردنی دراز است . طعم شیرین وانیلی و بافت محکمی دارد این نهال در موقع رسیدن میوه تغییر رنگ میدهد . 

شرایط محیطی : 

درخت گلابی کنکورد میتواند در آب و هوایی خشک و خنک به خوبی رشد کند سرمای مورد نیاز این نهال گلابی برای اغلب ارقام ما بین 799 الی 1199ساعت حرارت زیر 76 درجه سنتیگراد می باشد . این نهال در زمستان تا دمای -26 درجه سانتیگراد را تحمل میکند . ولی شکوفه های این نهال در دمای -2 درجه سانتیگراد آسیب میبینند . برای رشد بهتر و محصول دهی این نهال باید نیاز آبی این نهال را فراهم کنیم . نیاز آبی این نهال در حد متوسط است . و شرایط نامناسب رطوبت را تحمل میکند . بهترین خاک برای این نهال خاک های شنی رسی عمیق با تحت الارض بهترین خاک برای ان نهال است . خاک های سنگین و خاک های با pH بالای 76/5 و آهکی برای این نهال مناسب نیست . یکی دیگر از مهم ترین نکته برای کاشت فاصله مناسب این نهال است . فاصله مناسب برای پایه های بذری 5 در6 متر می باشد ولی برای دخرتان پایه کوتاه 3در5 متر است . و در سیستم کوردون 2 در 4 متر هم کاشته میشود .

نهال گلابی کنکورد

نهال گلابی کنکورد

ارقام دیگر نهال گلابی :

نهال گلابی
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی پایه کوتاه
نهال گلابی آنجو
نهال گلابی پرتقالی
نهال گلابی زودرس
نهال گلابی اصلاح شده
نهال گلابی شاه میوه اصفهان

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا