نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی از ارقام تجاری است . مناسب برای تازه خوری و میوه ای میان رس  و با میوه درشت بوده . این نهال در نهالستان برگ سبز به صورت عمده و خرده و بصورت مستقیم و بدون واسطه حضوری یا غیر حضوری از نهالستان بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس های 09104101070 – 09306363005 خریداری کنید .

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر : 09143338362

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

مشخصات :

نهال انگور اندونزی نیز یکی از ارقام نهال انگور است . این نهال با میوه بزرگ و شفاف در بازار بسیار پسند دارد.مناسب برای  غذایی تازه به اندازه مکعب بزرگ است. ازارقام انگور خارجی است .این نهال نسبت به بقیه ارقام انگور چهار ویژگی دار د. این نهال را میتوان برای کشمش  و تازه خوری -آبمیوه -و آبغوره استفاده کرد . میزان تولید محصول در هر هکتار 40 تن است . عمر اقتصادی این نهال بیش از 99 سال است . ارتفاح سطحی این نهال از دریا 1266 متر است . زمان رسید میوه این نهال در اواسط شهریور ماه است . تحمل سرمایی این نهال ما بین 19 الی 16 درجه است . 

شرایط محیطی :

این نهال به صورت ریشه لخت و گلدانی در نهالستان های کشور وجود دارد . در هنگام کاشت باید به نکته ای توجه کرد . که در  ترکیب این انگور تانن وجود دارد که همین موضوع تعادل بین آبداری و طعم شیرین انگور را ایجاد میکند شرایط محیطی مطلوبی را برای رشد باید انتخاب کرد.

نهال انگور اندونزی

نهال انگور اندونزی

لیست دیگر نهال انگور:

انگور بیدانه قرمز
انگور شرابی
انگور شانی
انگور سیاه سردشت
انگور یاقوتی
انگور شامپاین
انگور شاهانی
انگور شانی کردستان
انگور سوییت شاپر
انگور ترکمن ۴
انگور صاحبی

سایر ارقام نهال انگور :

انگور قزل اوزوم
انگور قرمز
انگور قزل
انگور قرمز کشمشی
انگور قاصدک
انگور قزوین
انگور قم
انگور قطره ماه
انگور قوچان
انگور فرانسوی

سایر ارقام نهال انگور 1:

انگور فرنگی
انگور فخری
انگور فروشی
انگور فارس
انگور فروش
انگور فرنگی قرمز
انگور فرنگی هندی
انگور فرنگی سیاه
انگور فرانسوی
انگور غوره