نهال ازگیل ژاپنی

نهال ازگیل ژاپنی دارای برگهای سفید و خوشبو که بصورت خوشه ای شکوفا می شوند .میوه این رقم نهال ازگیل دارای رنگ نارنجی کم رنگ , خوشبو و آبدار و ترش مزه است . برگهای آن بصورت ساده و دندانه دار و شیار دار سبز رنگ می باشد .ارتفاع آن به 6 الی 11 متر میرسد . بسیار بازار پسند می باشد .

 جزو ارقام تجاری می باشد که طرفداران زیادی بین باغداران دارد . میوه و برگ آن دارای خواص در مانی می باشد. برذاشت میوه آن اواسط فصل بهار صورت می گیرد . بصورت تازه و مربا و ژله و انواع ترشی از میوه این رقم نهال ازگیل استفاده می شود . دارای قدرت رشد بالایی می باشد . (خرید ازگیل ژاپنی )

ازگیل ژاپنی

ازگیل ژاپنی

شرایط محیطی:

نهال ازگیل ژاپنی باید در معرض نور مستقیم آفتاب کاشت شود . زیرا نور آفتاب سبب می شود تا نهال محصولات با کیفیتی عرضه کند .  نسبت به آبیاری زیاد مقاومت خوبی ندارد. بنابراین باید در حد اعتدال آبیاری شود . نسبت به سرمای زیاد مقاومت خوبی از خود نشان نمی دهد . و سرمای بیش از حد سبب از بین رفتن گیاه می شود . (ازگیل ژاپنی )

نیاز به هرس سبک شاخه ها دارد . مناسب کاشت برای مناطق معتدل می باشد . کود دهی آن نباید بیش از حد باشد زیرا سبب از بین رفتن این نهال می شود . این نهال را می توانید از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس میرزایی خریداری کنید . کلیه نهالهای این نهالستان دارای شناسنامه و لیبل دار و زیر نظر اداره جهاد کشاورزی می باشند .

(خرید ازگیل ژاپنی )

مشخصات:

نهال ازگیل  ژاپنی به رنگ زرد نارنجی، کمی معطر و در خوشه های 3 الی 10 تایی می رویند. این میوه ها آبدار و خوش طعم و کمی ترش هستند و حدود 2 الی 5 سانتیمتر طول دارند.میوه ها تقریبا سه ماه بعد از گل دهی می رسند

لیست ارقام نهال ازگیل:

-نهال ازگیل محلی

-ازگیل ژاپنی

 نهال ازگیل ژاپنی

نهال ازگیل ژاپنی

نهالستان برگ سبز تولید و عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر می باشد .

همچنین همه ارقام نهالهای نهالستان برگ سبز بدرخواست شما مشتریان گرامی به تمام نقاط کشور ارسال می شود . از جمله : تهران – شیراز – اصفهان – مشهد – تبریز – گلستان – مازندران – کرمانشاه – اراک – اردبیل و … .

این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت کاملا تضمینی و تخفیف ویژه نهالستان بفروش میرسد 

روش درخواست خرید نهال انگور  از نهالستان برگ سبز : برای خرید انواع درخت شما میتوانید . به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید.

بمدیریت : مهندس رضا میرزایی 

شماره تماس : 09104101070-09306363005

شماره موبایل دفتر :

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *