نهال شلیل انجیری

 نهال شلیل انجیری در آب و هوای شرجی با بارندگی های زیاد رشد خوبی ندارد. باردهی بسیار عالی دارد و با شاخسارهای فراوان و رشد سریع به یک انتخاب محبوب برای کشاورزان تبدیل شده است. این نهال تقریبا کوچک تا متوسط است و سایبانی متراکم و گرد دارد. یک ویژگی  جذاب ، برگ های سبز بلند و براق آن است که  در بیشتر فصول سال سبز هستند اما در پاییز زرد می شود و می ریزد. خوشه های متراکم از شکوفه های مایل به صورتی در بهار تولید می شوند و در پاییز جای خود را به میوه های گرد و قرمز انجیری شکل می دهند.

نهال شلیل انجیری

نهال شلیل انجیری

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال شلیل شمس و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش این نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

نهال شلیل انجیری

نهال شلیل انجیری

مشخصات:

شلیل انجیری شبیه هلو انجیری است اما تفاوت کمی با آن دارد. هلو انجیری  دارای پوششی تیره تر است در حالی که شلیل انجیری پوستی صاف و بدون کرک دارد. این دو طعم یکسانی دارند و به دلیل آبدار بودن و طعم خوب به طور گسترده ای رواج یافته اند. شلیل انجیری دارای قندهای طبیعی، ویتامین ها و مواد معدنی بیشماری است.خرید نهال شلیل انجیری پس از سال دوم میوه می دهد، یعنی مراقبت صحیح از درخت نتیجه خود را در سال دوم نشان می دهد. برای رشد سالم، باید مطمئن شد که تمام مواد مغذی مورد نیاز مانند پتاسیم، نیتروژن و فسفر تامین می شود. فسفر برای تقویت رشد میوه در درخت استفاده می شود.  همچنین هرس راه دیگری برای تقویت درختان است و به کیفیت میوه کمک می کند. این درخت دیررس است و در اوایل مرداد ماه میوه می دهد.

شرایط محیطی:

این درختان ارتفاعی معادل 4 الی 5 متر دارند که ارتفاع استانداردی برای درخت است. اما برای کنترل آن باید پس از خرید نهال شلیل انجیری هرس را انجام دهید. علاوه بر این هرس برای جلوگیری از بیماری ها و اطمینان از رشد سالم درخت ضروری است. اکثر درختان هر سال به ویژه در فصل خواب نیاز به هرس دارند، اما درختان شلیل انجیری باید در فصل بهار هرس شوند.  شلیل انجیری پس از هرس شاخه های جدیدی از پایین تولید می کند که باعث رشد سالم درخت می شود.برای افزایش مقاومت و کیفیت درختان آنها را در یک دوره سرمایی خاص قرار می دهند تا از لحاظ جوانه زنی در موقعیت مناسبی قرار بگیرند. معمولا 800 ساعت سرمای زیر 7 درجه برای این درختان در نظر گرفته می شود.

عمر اقتصادی و مفید برای درختان شلیل انجیری معمولا 10 سال است. در طی این 10 سال درخت میوه های باکیفیت و خوش طعم تولید می کند و اوج محصول دهی خود را تجربه خواهد کرد.خرید نهال شلیل انجیری برای قرار گرفتن در سطح دریا محدودیتی ندارد و در تمامی ارتفاعات محصول قابل توجهی تولید می نماید.

در طول رشد به خاک مرطوب نیاز دارید البته نباید خاک را غرقابی کنید.  هفته ای دو الی 3 بار آبیاری گیاه کافی است. آبیاری بیش از حد می تواند به درخت آسیب برساند. در مورد انتقال یک شلیل از مکانی به مکان دیگر ممکن است به دلیل تغییر محیط به آبیاری مکرر نیاز داشته باشید.

نهال شلیل انجیری

نهال شلیل انجیری

ارقام نهال شلیل :

نهال شلیل شمس
نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد

نهال شلیل شمس
نهال شلیل بهاره
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل سان گلد
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل مغان

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا شلیل ها : نهال شلیل کیوتا , ردگلد , فانتازیا , اسنو کوئین , رد دیاموند. افات و بیماری ها معمول و کنترل آنها پوسیدگی قهوه ای : سمپاشی مس تثبیت شده و یا بردو در طی زمستان در کنترل این بیماری موثر است . پوسیدگی طوقه : از این بیمار…
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *