نهال گلابی اسپادانا

نهال گلابی اسپادانا در برابر سرما از سیب حساس تر است. گل های گلابی در بهار کمی زودتر از سیب باز می شوند. به همین دلیل بیشتر در معرض خطر سرمای بهاره قرار می گیرند . در تابستان، گیاه گلابی گرما را بیشتر از سیب تحمل می کند. گل و میوه گلابی در انتهای شاخه ها و سیخک های دو ساله بوجود می آید. بنابراین هنگام هرس درختان بارور ، باید در حفظ سیخک ها دقت کرد. میزان محصول در باغ های معمولی به ۴۵ تن در هکتار می رسد. تعداد ارقام گلابی موجود در ایران حدود ۱۲۰ نوع است. نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده عرضه میکند مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند از نهالستان برگ سبز بمدیریت مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 – 09143338362 خریداری کنند .

نهال گلابی اسپادانا

نهال گلابی اسپادانا

مهمترین ارقام بومی عبارتند از:

گلابی شاه میوه کرج ، گلابی شاه میوه خراسان ، گلابی شاه میوه اصفهان ، گلابی نطنز کاشان ،  سه فصله کرج ، سیبری ، گلابی پیغمبری .

از گلابی های خارجی نیز که کم و بیش در ایران کشت می شوند. می توان :گلابی آنژو، گلابی وینترنلیس، گلابی بارتلت، گلابی دوشس،گلابی ژاندارک، گلابی باسه، گلابی کولمار، گلابی بوره ژیفار و گلابی دوینه دوکومیس را نام برد. بارتلت که در اروپا بنام گلابی ویلیامز مشهور است، مهم ترین و پر کشت ترین گلابی در دنیا به شمار می رود.

نهال گلابی اسپادانا

نهال گلابی اسپادانا

درخت گلابی اسپادانا-نهال گلابی اسپادانا-اسپادانا زودرس

یک نوع گلابی جنگلی که در کهکیلویه می روید. و تخم آن زیاد است را انجوجک می نامند. میوه آن قابل استفاده نیست، ولی زمانی که میوه روی خاک می افتد و می پوسد. تخم آن را جمع آوری می کنند که استفاده درمانی زیادی دارد.

شما میتوانید به صورت مستقیم بدون واسطه به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه نهال مورد نظر نمایید. نگران بعد مسافت و خشک شدن و خطای نهال نباشید. زیرا همکاران ما نهال مورد نظر شما را پس از هرس ریشه و ضد عفونی و پرالیناژ( عبارت است از آغشته کردن ریشه نهال به موادی چسبنده و ضدعفونی کننده.) در بسته بندی داخل نایلون و کیسه پیچیده و لیلبل گزاری شده در اولین فرصت به مقصد ارسال مینمایند. به همراه کلیه نهالها دفترچه راهنمای کاشت موجود میباشد. که در ان به طورکامل چگونگی حفر گودال -کاشت نهال -فاصله بین درختان-نحوکود دهی-آبیاری-روشهای صحیح هرس درختان-توضیح داده شده است.

نهال گلابی اسپادانا

نهال گلابی اسپادانا

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

شماره :۰۹۱۰۴۱۰۱۰۷۰ شماره :۰۹۳۰۶۳۶۳۰۰۵ به مدیریت مهندس رضا میرزایی.

و همینطور شما خریداران محترم به منظور خرید نهال و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبزمراجعه نمایید و یا با شماره های 09144101070,09143338362 تماس حاصل فرمایید.(خرید نهال با تخفیف)

نهال گلابی تک شاخ
نهال گلابی درگزی
نهال گلابی نطنز
نهال گلابی مشو
نهال گلابی شاه میوه
نهال گلابی اسپادانا
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *