نهال گوجه  ترکیه

نهال گوجه سبز ترکیه از ارقام بسیار تجاری بوده است . زمان رسیدن هفته دوم اردیبهشت می باشد . طعم شبرین و آبدار است . هسته آن چسبیده به گوشت است . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریان گرامی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز با اطمینان خاطر و بدون دغدغه از مدیر نهالستان مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریداری کنند . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال گوجه ترکیه

نهال گوجه ترکیه

فروش نهال گوجه سبز به صورت عمده و خرده درنهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال گوجه سبز  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال گوجه ترکیه

نهال گوجه ترکیه

مشخصات :

نهال گوجه ترکیه یکی از ارقام گوجه سبز است . شکوفه  و گوجه این نهال بصورت جانبی روی درخت یک ساله و شاخه های معمولی و سیخک ها ظاهر می شود تقریبا تمام ژاپنی و آمریکایی و نیمی از ارقام اوروپایی خود سترون هستند و نیاز به درختان گرده زا دارند . گرده افشانی در کلیه ارقام به وسیله حشرات مخصوصا زنبور عسل انجام میشود . این نهال بعد از هر شکل دهی اکثرا تا 12 سالگی درخت نیاز به هرس مجدد ندارد . ولی در ان سن به دلیل متراکم شدن شاخه ها باید آن را هرس کرد . 

شرایط محیطی :

این نهال از نهال های بسیار مقاوم در برابر سرمای زمستانه است . نیاز سرمایی این نهال برحسب رقم با 500 الی 1800 ساعت دمای کمتر از هفت درجه سانتیگراد است . برای رشد بهتر این نهال باید در خاک های لمونی شنی کاشت کرد و خاک سنگین و مرطوب را بهتر از دیگز میوه های هسته دار تحمل میکند . فاصله این نهال در کشت باید 6 الی 8 متر باشد . در آب و هوای گرم درخت گوجه سبز بایستی مرتبا تا سقف 3 سانتیمتری هفته ای یک با آبیاری شود . زمان برداشت محصول در تیر ماه و مرداد ماه است . 

نهال گوجه ترکیه

نهال گوجه ترکیه

ارقام دیگر نهال گوجه سبز :

نهال گوجه سبز نهال گوجه سبز زودرس نهال گوجه نهال گوجه بری نهال گوجه فرنگی نهال گوجه سبز برغان نهال گوجه سبز سردرود نهال گوجه سبز شهریار نهال گوجه گیلاسی نهال گوجه قرمز

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال گوجه سبز برغان
نهال گوجه قرمز آمریکایی
نهال گوجه مراغه
نهال گوجه سردرودی
نهال گوجه ترکیه
نهال گوجه نخجوان