نهال زردآلو شاهرودی

نهال زردآلو شاهرودی یکی از ارقام نهال زردآلو میباشد که از رقم های بسیار تجاری محسوب میشود . این نهال در اواخر خرداد ماه میرسد . میوه ای ترد و سفت و قلبی شکل است . باردهی خوشه ای و زودبازده و پربار است . نهالستان برگ سبز این نهال را بصورت عمده و خرده به مشتریان عرضه میکند . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت: مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه داشته باشند . ما به کیفیت نهال اهمیت ویژه میدهیم .

نهال زردآلو شاهرودی

نهال زردآلو شاهرودی

شما خریداران محترم به منظور خرید نهال زردآلو  و همینطور دریافت لیست ارقام نهال ها و قیمت نهال ها میتوانید به نهالستان برگ سبز مراجعه نمایید و یا با شماره های 09104101070 , 09143338362 تماس حاصل فرمایید. (خرید نهال با تخفیف)

نهالستان برگ سبز عرضه کننده انواع نهالهای مثمر و غیر مثمر و البته اصلاح شده می باشد .

این نهالستان امکان ارسال نهال به همه نقاط کشور را فراهم کرده است . از جمله شهرهای تهران – مازندران – یزد – اصفهان – شیراز و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن  شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید( خرید نهال زردآلو )

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال زردآلو شاهرودی

نهال زردآلو شاهرودی

مشخصات : 

این نهال از آن دسته نهال هایی است که بافت رشد بسیار خوبی دارد. عادات رشد نهال  از متوسط تا زیاد می باشد. ارتفاع نهال  5 متر میباشد. این نهالها را باید در فاصله های یکی پس از دیگری بکارید. برگ های این نهال نوک تیز وشکل قلبی دارند.جوانه های نهال زردالو  کوچک است. و شکوفه های آن تک گل و بزرگ میباشند.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که شکوفه های نهال رشد سریع آن میباشد. رنگ شکوفه هایی که روی نهال زردآلو  زده می شود سفید مایل به سرخ است. این نهال بسیار حساس است. 

شرایط محیطی :

این  نهال مقاومت کمتری نسبت به سرما دارد.تا 15 درجه سانتیگراد هم می تواند سرما را تحمل نماید. نهال زردالو برای رشد نیاز شدیدسی به نور مستقیم افتاب دارد. تا حدود بسیار کمی تحمل سایه را داراست. مقاومت این نهال به گرما خیلی زیاد است. و می تواند تا 38 درجه گرما را تحمل کند. پس به شرایط اقلیمی این نهال نیز باید دقت شود.

این نهال مورد حمله آفات قرار می گیرد. و دلیل آن هم صدمه و تاثیر زخم روی تنه آن می باشد. بنابراین باید از به وجود آمدن آفات و بیماری روی آن جلوگیری بعمل اید.

نهال زردآلو شاهرودی

نهال زردآلو شاهرودی

لیست ارقام نهال زردالو:

نهال زردآلو جهانگیری نهال زردآلو سلطنتی نهال زردآلو قیسی نهال زردآلو دیرگل نهال زردآلو نصیری نهال زردآلو مقاوم به سرما نهال زردآلو عسگرآباد نهال زردآلو پیش رس نهال زردآلو قرمز نهال زردآلو زودرس

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نهال زردآلو تلتون
نهال زردآلو عسگرآباد
نهال زردآلو شکرپاره
نهال زردآلو نصیری
نهال زردآلو پرتقالی
نهال زردآلو انبه ای
نهال زردآلو رکسانا
نهال زرد آلو ملایر
نهال زردآلو قیصی