نهال شلیل بهاره

نهال شلیل بهاره یکی دیگر از ارقام نهال شلیل می باشد از رقم های تجاری است و خاصیت انبار داری بالایی دارد و زمان رسید این نهال در اواخر تیر ماه می باشد . فروش این نهال در نهالستان برگ سبز بصورت عمده و خرده می باشد . مشتریانی که قصد خرید این نهال را دارن میتوانند این نهال را بصورت مستقیم و بدون واسطه از نهالستان برگ سبز بمدیریت : مهندس رضا میرزایی با شماره تماس 09104101070 خریدی مطمعن و بدون دغدغه انجام دهند. 

نهال شلیل بهاره

نهال شلیل بهاره

نهالستان برگ سبز یگی از بزرگترین تولید و عرضه کننده انواع و ارقام نهال های مثمر و غیرمثمر می باشد.

فروش نهال شلیل به صورت عمده و خرده در نهالستان برگ سبز به شما مشتریان گرامی عرضه میشود .

فروش نهال شلیل  به تمامی نقاط کشور به صورت بسته بندی ویژه نهالستان ارسال میشود از قبیل شهر های : تهران – اردبیل – کرمان – کرمانشاه – خراسان رضوی – تبریز-و … .

روش درخواست خرید محصول از نهالستان برگ سبز : برای خرید مطمعن شما میتوانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

بمدیریت:مهندس رضا میرزایی

شماره تماس: 09104101070-09306363005

شماره دفتر:09143338362

نهال شلیل بهاره

نهال شلیل بهاره

مشخصات :

 نهال شلیل جزو درختان کشور چین به شمار می رود . نهال شلیل  در کشور ما نیز توسط باغداران پرورش داده می شوند.  در اوایل بهار قبل از این که برگ های درخت باز شود، شروع به گل‌ دادن می کند . و میوه نهال  اواخر یا اواسط تیر ماه میرسد .

رنگ میوه نهال  قرمز می باشد. و میوه‌های نهال شلیل بدون کرک هستند . میوه نهال شلیل دارای گوشت قرمز، زرد و سفید هستند. و میوه نهال شلیل به راحتی از هسته جدا می‌شود. میوه نهال در دسته میوه‌های هسته‌دار قرار می گیرد. نهال شلیل  را میتوان از نهالستان برگ سبز زیر نظر اداره جهاد کشاورزی خریداری نمود.

شرایط محیطی :

این نهال شلیل  در شرایط آب و هوایی گرم خصوصا با تابستان‌های گرم و زمستان‌های بدون یخبندان رشد بهتری دارد. نیاز به اب نهال شلیل بیشتر است . و این نیاز در اواخر دوره رشد میوه، افزایش می‌یابد. به طور متوسط مقدار نیاز نهال شلیل بهاره به آبیاری ۱۰ لیتر در در هفته میباشد.

همچنین این نوع نهال شلیل  در خاک‌های سنگین و مرطوب بهتر باردهی میکند .کاشت نهال شلیل  در زمین های صاف و بدون شیب به صورت ۳*۳ متر است. اما در مورد زمین هایی که شیبدار هستند و در معرض باد قرار دارند باید حدود ۳*۲ در نظر گرفته شود.

نهال شلیل بهاره

نهال شلیل بهاره

ارقام دیگر نهال شلیل : 

نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل شمس

نهال شلیل حسن پور
نهال شلیل مغان
نهال شلیل زودرس
نهال شلیل انجیری
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل ردگلد

نهال شلیل شمس
نهال شلیل بهاره
نهال شلیل رفعتی
نهال شلیل کیوتا
نهال شلیل شیشه ای
نهال شلیل سان گلد
نهال شلیل شبرنگ
نهال شلیل مغان

نهال شلیل کیوتا

نهال شلیل کیوتا شلیل ها : نهال شلیل کیوتا , ردگلد , فانتازیا , اسنو کوئین , رد دیاموند. افات و بیماری ها معمول و کنترل آنها پوسیدگی قهوه ای : سمپاشی مس تثبیت شده و یا بردو در طی زمستان در کنترل این بیماری موثر است . پوسیدگی طوقه : از این بیمار…
0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *